Thursday, November 3, 2011

COUPLE LARRR



ok camni.. aku sebenarnya tak ada la nak tulis pasal couple.. aku sebenarnya nak update psal prcutian aku ke kedah.. tapi aku ada baca blog kawan aku yang sewel sorang ni.. dia cakap psal kapel kat wall dia.. dia ni x berapa betul tapi bila dia cakap pasal kapel aku jadi tertarik la plak nak tulis pasal benda2 ni.. x tercabar pon ngan budak sewel tu.. hahahahaha.. sori la 'kak'.. kak tau la saya ni mcam mana.. hahahhahahaha

sebenarnya aku pon penah ada conv. dengan mak aku about this couple2 thingy..(bukan ko sorang je 'kak' oi... hahaha.. at that time, my mother made me tell her aku ada girlfren ke tak.. so, dengan muka yang bangga, hidung yang tinggi dan mata yang meyakinkan, aku mengaku.. hhahaha... aku single!!!! (tapi x available.. dah ada yang booking kot).. and then mak aku cakap.. klau nak berkasih-kasihan pon jangan la wat benda x elok..

aku pon cakap la kat mak aku yang aku ni kalau boleh memang x nak kapel.. sebab kalau kita asyik dok rindu sampai terbayang2 kat pompuan tu, tu dah zina hati.. pastu kalau dah sampai tahap buat m*da* tu..... x yah cakap la.. memang dah x suci la hubungan tu.. aku pon mintak sangat la Allah jauhkan aku daripada larangan aku sendiri.

satu hal lagi. ni. bila kapel siap post dalam facebook. mengikut kawan aku yang sorang tu, dia cakap kalau post dalam facebook ni sweet jugak kadang2. aku stuju. sweet.. tapi perlu ke sweet??? kita x kahwin lagi, dah nak sweet2. masa ni, blaja dulu cara2 nak sweet-kan hubungan dengan pasangan kita. belajar sahaja. nanti kahwin, hah! ko praktikkan semua ilmu nak sweet-kan hubungan tu. hahaha.. x pon Allah bantu nanti kita kahwin.. hehehehe

2 comments:

  1. hahahaa.. laaaa.. u ke kakak yang i maksudkan tu???? i x prasan plak... huhuhu

    ReplyDelete