Friday, October 14, 2011

ikut nafsu punya pasal...

pada satu malam.. aku bersama dengan sepupu aku.. aku dah lama x jumpa sepupu aku.. aku ni dah la rapat giler ngan dia.. maknanya, kalau dia nak keluar, just cakap keluar ngan aku, mak dia akan kasi la... so, satu malam tu dia tido kat umah aku, dia cakap nak bermalam sambil study la sebab dia punya SPM dah x lama lagi.. so, po ok la, aku x kisah sangat kalau nak datang bermalam umah aku... x kisah lansung pon.. lagipun aku dah lama tak jumpa dia, so, banyak la cerita yang aku boleh kongsi ngan dia..

by the way, sepupu aku ni sebenarnya lelaki.. muda setahun daripada aku.. so, pada malam tu, aku pon lepak2 la ngan dia.. berbual.. pastu, tiba2 dia bukak topik nasi lemak.. hahahahahaha

kat KB ni, ada satu kedai yang jual nasi lemak yang sangat popular.. yang bangangnya, kedai makan ni bukak selepas pukul 11 malam.. jadi, memang tempah lemak berkilo-kilo la kalau makan kat nasi lemaknya..

aku awalnya x nak makan malam tu.. sebab aku dah naik 5 kilogram!!!!!!! cukup la!! tapi dia dok cakap psal tajuk tu.. aku pon jadi datang quotation iaitu "x pe la adam.. sekali ni je.. lepas ni ko exercise la balik.." ceh, apa punya ayat la yang datang kat kepala aku.. so malam tu keluar la aku ke belakang SUK dan beli nasi lemak... makan macam orang x makan seminggu, sedangkan x sampai satu hari pon aku x makan... ceh

No comments:

Post a Comment