Thursday, May 23, 2013

SMAC 2013



Hello.
well, here is the deal. skrang ni kolej aku sedang ada somekind of sports day. ni adalah sports event terbesar kat centre for foundation studies ni. at first i was not excited bout it. i mean, come on la. aku bukannye jenis yang suka sgt sukan ni kan. hahaha.. aku pulak bukan jenis suka tgk org bersukan.. hahahaha. u know me la kan. haha..
so, kali ni. sukan kali ni is a bit different. sbb ramai org yang aku kenal involve dgn benda ni. well, budak kelas aku ni ramai yg jenis bersukan and stuff. dan yes, kelas aku adalah antara yan paling ramai budak bina badan. hahahhaa. aku rasa kerdil dlam klas aku. hahaha. come on la..
game pertama yang mnarik minat aku ialah game takraw. game ni awal2nya aku igt sorang je budak klas aku masuk. pastu bila aku gi match diorang bru aku tau ada dua org klasmate aku masuk. rasul ngan atif. aku sampai tu diam agi, pastu bila dah start game diorang, aku tgk betapa hebat diorang main dan sokongan kwan2 aku.. hahahaha, aku excited bodoh... hahahaha.. memang sokongan kitorang bg agak kuat la... persatuan aku PRESSS. pre-science students society. in terms of famous, presss x de la famous bapak sgt.. tapi sukan memang kitorang agak kuat la. hahahaha.. ni la orang panggil excited bodoh.. LOL.
malam ni plak tgk futsal.. hebat gila la presss. main aye jah sek yo..menang bergaya. dan sokongan memang mantap la td. LOL.. aku lepak ngan budak bioscience td. x pegi kat physical science. kat situ panas.. hahahaha.. tapi tmpat budak physical memang gila la.. sokongan memang kuat. cheh. hahahahaha.
so, masa menang takraw tu memang excited, even menang nombor 3 je, gangsa. but best la... aku rasa macam KOT plak.. (KOT= kejohanan olahraga tahunan). KOT skolah faris petra dulu.. pergh kot dulu memang legend la.. aku rasa mcam nak wat post khas utk describe KOT je. hahahaha..
ok xiao... Allahuakbar

No comments:

Post a Comment