Monday, March 26, 2012

NEW HOBBY

aku dah jumpa kebolehan diri aku.. hahaha.. x sangka, try lukis potret, dapat jugak... ok jgak... hahahaa, I LOVE YOU ADAM SHAARI!!!!

trima kasih kepada budak bilik aku, hadi dan asyraf, dan saim aku, solah dan naim sbb sokong aku melukis... dan trima kasih kepada google kerana tolong cari tutorial online psal drawing ni...

anyway, aku bru blaja pencil drawing atau lbih specific graphite drawing... funny isnt it, yg dlam pencil tu bukan lead sbenarnya, tapi graphite... x tau la btul ke x yang aku baca kat intrnet tu... haahahha..

skrang ni aku nak perfectkan skill aku mlukis hidung.. dang!! aku x suka la lukis hidung!






skill ni boleh dipelajari dan boleh diperfectkan... kan best klau kita boleh buat segala benda dlam dunia ni.. x best pon ada jgak.. hahaha

No comments:

Post a Comment