Saturday, February 18, 2012

Went to Photography and Photoshop workshop

aku pegi bengkel photography dan bengkel photoshop.. memang bengkel tu murah dan menarik.. 7 ringgit for both photography and photoshop!!! and even dpat makanan lbih plak tu.. Alhamdulillah.. dapat ilmu yg berguna..

byk jugak aku blaja sbb aku bukan pandai st amik gamba, bru beginner... no no no... bru beginning to be benginner.. so, this was a good start.. dan photography, huh.. masa skolah dlu aku blaja ngan Najiy dan Hamman.. tapi bila msuk kolej ni aku lupa byk benda, kena refresh blik.. it turns out, aku blaja lagi byk.. cara buang jerawat!!! hahahahaha

so ni antara gamba yg aku amik masa bengkel fotografi sesi outing... snap snap snap!!!! hahaahaha.. ingat nak guna rule of third... atau third rule.. entah apa namanya...

*anyway, aku satu2nya yang guna camera compact atau lbih faymes dgn nama kamera digital.. walaupun DSLR pon kamera digital jugak... hahaha
















dan ni pulak antara gamba2 yang aku edit.. x smpat nak edit byk msa sesi photoshop tu sbb nak blaja lagi, nak edit lagi.. so smpat edit bberapa je..

so, tu je.. thanx to Amar sebab bagi aku pinjam laptop ko utk bengkel photoshop.. laptop aku.. hahahahahah... malas nak ckp byk psal laptop aku... nanti trasa plak... bila dah tua kan, sensitif laaaa.. hahahhahahaha



learn this thing.. they are super cooooool!!!!!!

No comments:

Post a Comment